Ouderworkshop

Stichting De Ster wil nu –naast kinderen en jongeren- ook ouders een steuntje in de rug aanbieden!

Misschien is uw kind al met ons mee geweest op kamp en kunt u wel wat handvatten gebruiken om uw kind zo goed mogelijk te ondersteunen in de ontwikkeling van zijn/haar zelfvertrouwen en weerbaarheid?
Of overweegt u uw kind met een van onze kampen mee te laten gaan en wilt u graag weten hoe u uw kind hierin zou kunnen begeleiden?

Voor u hebben wij dan de juiste oplossing: de Ster Ouderworkshop!

De Ster Ouderworkshop geeft u inzicht in uw rol als ouder; we gaan aan de slag met dezelfde aanpak en theorieën als de kinderen op kamp aangeboden krijgen. Echter is het nu aan u als ouder om deze op te pakken. Na de workshop gaat u bepakt met nieuwe inzichten over u zelf, tips en tricks en zin in opvoeden weer naar huis.
De workshop is actief en praktisch van aard. Er is voldoende ruimte voor eigen bijdragen en vragen. De positiviteit en laagdrempeligheid van onze kampen zult u deze middag zelf kunnen ervaren, zodat u uw kind in de thuissituatie zo goed mogelijk kunt begeleiden en motiveren! Wij hebben er zin in!

Algemene informatie:
Voor wie: De workshop is voor ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd. Kind hoeft niet op kamp mee te zijn geweest.
Inhoud: Een middagprogramma + een maand lang elke week een mail met tips, terugblikken of extra handvatten.
Aantal deelnemers: 8-14 personen
Datum: 21 september, 13.00-16.00 uur
Locatie: Stichting De Ster, Baroniestraat 17 te Amsterdam Kosten : €50,-, als beide ouders komen €75,-
Aanmelden: Uiterlijk 12 september via deze link:aanmelden ouderworkshop