Stagiaire Online Marketing

Je functie
Heb jij een passie voor digitale marketing én goede doelen? Ben jij een creatieve geest met veel gevoel voor online content, ben je oplossingsgericht en een STER in projectmanagement?
Wil jij jezelf verder ontwikkelen op het gebied van online marketing, social media marketing en content marketing? En wil je deze kennis direct toepassen binnen de mooiste stichting van Nederland? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Je stage
Tijdens deze stage ben jij verantwoordelijk voor het succesvol managen van digitale initiatieven die erop zijn gericht om onze doelgroepen (kinderen, ouders, vakgenoten en vrijwilligers) te inspireren, informeren en enthousiasmeren!
Binnen deze stage liggen de volgende uitdagende opdrachten voor je klaar:

• Het laten groeien van het aantal aanmeldingen voor onze kampen.
  • Awareness campagnes opzetten en uitrollen.
  • Het ontwikkelen van social media content voor onze 4 doelgroepen.
  • Het maken van rapportages en optimalisatievoorstellen voor onze digitale initiatieven.
  • Customer journey optimalisatie.
  • Growth hacking.
  • Het ontwikkelen en versturen van email nieuwsbrieven.
  • Het initiëren en managen van nieuwe (digitale) initiatieven.

Binnen deze stage krijg je veel verantwoordelijkheid om bovenstaande opdrachten samen met de Marketing Manager tot een succes te maken, ook is er veel ruimte voor eigen inbreng van ideeën om nieuwe kansen te benutten.

Je profiel
Voor deze stage zijn wij op zoek naar een kandidaat die:

• Een HBO/WO studie volgt en zich momenteel bevindt in de eindfase van zijn/haar studie Communicatie, Marketing of Nieuwe Media;
  • Affiniteit heeft met social media, design en andere digitale media;
  • Ervaring met goede doelen is een pré;
  • Zelfstandig en nauwkeurig is;
  • Servicegericht, flexibel, enthousiast en communicatief is;

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen we je graag uit om te solliciteren voor deze stage.

Tijdens je stage krijg je de ruimte om Stichting De Ster als bedrijf te leren kennen, mag je mee op kamp én geven wij je veel verantwoordelijkheid. Je werkt aan eigen opdrachten waar je zelf verantwoordelijkheid voor draagt. Dat vraagt om doorzettingsvermogen en een proactieve houding. Maar natuurlijk helpen we je daarbij als dat nodig is. Naast dat je ons als Stichting leert kennen, leer je als stagiair ook de andere stagiairs van de afdeling pedagogiek kennen. Wij hebben vaak borrels, vieren successen en lopen in de middag graag een rondje door het mooie Amsterdam om frisse energie op te doen. Loop jij snel met ons mee?

Je arbeidsvoorwaarden

• De stage start zo snel mogelijk;
  • Het is een meeloopstage, geen afstudeerstage;
  • De duur van de stage is 6 maanden;
  • Je bent minstens 2 dagen beschikbaar;
  • Tijdens de stage word je begeleid door onze Marketing Manager;
  • Je standplaats is op het hoofdkantoor van Stichting De Ster in Amsterdam;
  • Je ontvangt een stagevergoeding;

Interesse?
Enthousiast om aan de slag te gaan? Voor informatie over deze vacature of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Roos via 06-14875004 of via roos@stichtingdester.nl. We kijken uit naar je sollicitatie!

Over Stichting De Ster
Stichting De Ster helpt kinderen en jongeren al ruim 10 jaar met het ontwikkelen en verstevigen van een positief zelfbeeld. Wij geven kinderen en jongeren (8 t/m 16 jaar) die beter willen leren omgaan met onzekerheid, pesten, vriendschap en voor jezelf opkomen, gedurende verschillende vakantiekampen zelfvertrouwen.
Op kamp zetten psychologen, pedagogen, acteurs en bewegingsdeskundigen en algemeen begeleiders samen een onvergetelijke week neer waarin plezier centraal staat! In een veilige omgeving leren kinderen en jongeren van én met elkaar. Uit onderzoek van de Universiteit van Amsterdam (UvA) blijkt dat de programma’s van Stichting de Ster een positieve uitwerking hebben op onzekere kinderen en jongeren op zowel korte als lange termijn.