feest voor kinderen die gepest worden

Wil jij een verrassingsverjaardag??

Stichting De Ster heeft van project Let Me Know uitnodigingen gekregen voor kinderen die op wat voor manier dan ook te maken hebben gehad met pesten. Ze organiseren het leukste verjaardagsfeest van het jaar voor de kinderen, een feest waar zij meer dan welkom zijn! Het enige wat ze hoeven te doen is zichzelf te zijn! En verder vooral genieten van het programma en alle andere kinderen!

Project Let Me Know is een landelijke organisatie tegen pesten, het idee is verzonnen door een moeder die echt vindt dat kinderen en jongeren die hiermee te maken hebben, ook fijne herinneringen verdienen. Zij zijn een groep met 30 enthousiaste vrijwilligers en door middel van sponsoring en acties bieden zij mooie dagen weg aan die kinderen met elkaar te verbinden.

Het  team Let Me know vangt veel signalen op van de kinderen, maar ook van de ouders(s) verzorger(s) dat het onderwerp' kinderfeestjes en uitnodigingen' op scholen vaak voor veel verdriet zorgt.
Hoe vaak gebeurt het dat dezelfde kinderen altijd overgeslagen worden?
Veel kinderen geven daarom zelf maar geen feestje meer omdat ze gewoon niet weten wie ze uit moeten nodigen.

Wie mogen er komen?
Alle kinderen die op wat voor een manier te maken hebben (gehad) met pesten zijn meer dan welkom! Het wordt onvergetelijke middag en mooie herinnering.
Deze middag is voor kinderen van 6 t/m 12 jaar.

Waar is het?
De middag vindt plaats in het Afas theater in Leusden. De invulling van deze middag blijft uiteraard een verassing, maar wat wordt het leuk en uniek!

Wanneer?
Datum 17 Augustus.

Belangrijke info: Uiteraard worden er op deze middag geen foto's gemaakt van de kinderen dit i.v.m het waarborgen van privacy van de kinderen!

Aanmelden
Geef uw zoon of dochter snel op en Let Me Know zorgt dan snel voor verdere informatie! Wees er snel bij!.
Aanmelden kan via: letmeknownl@gmail.com