-HERFSTKAMPEN UPDATE -

Beste ouder(s)/verzorger(s), lieve vrijwilligers, Met pijn in ons hart zijn we genoodzaakt om Startkamp 5, Sterkamp 90 en Stay Strong 38 te annuleren.

De maatregelen n.a.v. de persconferentie gisterenavond maken dat wij dit besluit en onze verantwoordelijkheid als organisatie nemen. Onze groepen zijn te groot en vanuit de gemeenten mogen er per kamp maar 4 begeleiders mee, wat onze kampen onhaalbaar maakt. Tevens vinden wij het onverantwoord om, nu de maatregelen zo zijn aangescherpt in het belang van de oplopende besmettingen, met een grote groep mensen samen te komen.
Wij hadden jullie kinderen enorm graag een onvergetelijk leuke en leerzame week bezorgd waarin ze met plezier en nieuwe vriendschappen aan zichzelf konden werken. Helaas mag het niet zo zijn.

Bent u ouder/verzorger?
In de komende 2 weken zullen we contact met u opnemen om met u de mogelijke oplossingen – ook wat betreft uw betaalde factuur- te bespreken. Dit doen we telefonisch of per mail. Om overzicht te houden in deze voor ons drukke tijd, willen we u graag verzoeken onze reactie af te wachten alvorens ons te benaderen. Volgende week zijn we dan ook om deze reden minder goed bereikbaar.

Uiteraard hopen we uw kind volgend jaar op één van onze kampen te mogen verwelkomen. Voor nu wensen we jullie veel sterkte met de huidige situatie en veel gezondheid toe! En voor jullie kind –ondanks de ingrijpende maatregelen- een ontspannen en fijne vakantie!

Lieve vrijwilliger, DANKJEWEL voor je enthousiasme, inzet en motivatie om deze herfstvakantie onvergetelijk te maken voor de kinderen en jongeren. Helaas moeten we je deze herfstvakantie missen. We zien je heel graag volgend jaar weer. Tot snel!

Met vriendelijke groet,
namens het kantoorteam van Stichting De Ster

Ulrike Insam
Directeur a.i.

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl