2. Nieuws
  3. Help De Ster & doneer!

Doneer en help mee ons doel te bereiken!

Na deze corona-crisis verwachten wij dat juist voor onze doelgroep extra steun zeer welkom is. Om ons werk voort te kunnen zetten, kunnen we jouw hulp goed gebruiken.

In samenwerking met Geef.nl hebben wij een online collectebus gemaakt, waar je De Ster nu financieel kunt steunen door een bedrag te doneren. Ook kun je een geefactie starten, als je bijvoorbeeld iets wilt organiseren ten behoeve van De Ster. Alle beetjes helpen!

Zonder corona in de wereld zouden wij nu op volle kracht vele kinderen en jongeren, die een steun in de rug nodig hebben,  een week lang laten stralen op vier toffe kampen! Een week waarin ze naast veel lol en plezier, zichzelf beter leren kennen, meer zelfvertrouwen krijgen en om leren gaan met lastige situaties die op hun pad komen. Helaas kunnen deze kampen nu niet doorgaan.

Voor Stichting De Ster is dit een moeilijke tijd, zoals voor zo velen in deze Corona-crisis!
Wil je Stichting De Ster steunen in deze tijd? Wil je er samen met ons voor zorgen dat we door kunnen blijven gaan met het helpen van deze kinderen en jongeren die een steun in de rug nodig hebben? Juist in deze tijd, waarin kinderen het extra zwaar kunnen hebben?

Steun ons dan via onderstaande link en doneer.  Deel dit met je vrienden, familie en collega’s en spread the word! Onze dank is ontzettend groot!!!

DONEER HIER!

blank

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Laat je inspireren door nog meer tips

5 vragen aan Laurens

5 vragen aan Aniek
Even voorstellen: Steven Pont
5 vragen aan
Brief van Jimmy
Stuur gepeste kind en pester samen op kamp

Vragen? Neem contact op, we staan je graag te woord.

Stichting De Ster wordt gesteund door:

[logocarousel id="7301"]