Printmedia

kranten, vakbladen & magazines

Kranten/ tijdschriften/ vakbladen

Artikel - Psychologie Magazine - 2019

"Bij dit kinderkamp krijgen kinderen meer zelfvertrouwen" Artikel over Ster- en Maankamp. Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - Spotlight (Vitiligo Vakblad) - 2018

Vitiligo is een pigmentaandoening van de huid. Er gaan regelmatig kinderen met vitiligo met ons mee op kamp. In het kwartaalblad van Vitiligo.nl, Spotlight, stond een mooi artikel. Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - Algemeen Dagblad - 2017

"Wat je durft, ben je zelf" | Lorianne van Gelder, 11-04-17 Artikel over Stay Strong, ons kamp voor jongeren van 12-17 jaar. Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Video - 'Vrouw' (de Telegraaf)

"Het is heel pijnlijk te horen dat je dochter zich minderwaardig voelt" Videoverslag van een deelnemer van Stay Strong (jongerenkamp 12-17 jaar) Klik op de afbeelding om de video te bekijken. 15 mei

Artikel - Algemeen Dagblad - 2016

'Brugklas Oefenkamp' - Jette Pellemans, 12-08-2016 Artikel over Sterk ID, het kamp voor de overstap van groep 8 naar de brugklas. Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - het Parool - 2016

"Onzekere jongere knapt op van Stay Strongkamp" | Artikel over Stay Strong, ons kamp voor jongeren van 12 tot 17 jaar. Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - Quest - 2015

'Kun je zonder vrienden?' | Margot Smolenaars, juni 2015 | Artikel over het belang van vrienden maken en houden en het effect hiervan op kinderen.
Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - SamSam magazine - 2015

'Niet praten over problemen' | Karin Wesselink, februari 2015| "Het is nog vroeg als Danika (11) uit Almere wakker wordt doordat er op de deur wordt gebonkt. Ze is niet thuis, maar op een Sterkamp". Klik op de afbeelding om het artikel te lezen.

Artikel - De Stentor - Bezoek Prinses Maxima 2010

In de zomer van 2016 kwam het NOS Jeugdjournaal langs op Sterk ID, het kamp voor kids die naar de brugklas gaan. In dit leuke filmpje zie je wat Sterk ID is en vertellen de kinderen zelf waarom ze mee op kamp gingen.

Overige uitingen

Boomerang kaart 'Vergeet je niet te stralen?' - 2019

Wij hadden onze eigen boomerang kaart, die door heel Nederland in allerlei horecazaken gratis mee te nemen was. Leuk!

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl