open-dag-2018-stichting-de-ster

Wil jij meer informatie over onze kampen? Kom naar onze open dag 11 maart!

Om alvast kennis te maken met Stichting De Ster, sfeer te proeven op kantoor en informatie te krijgen over onze kampen organiseren wij een OPEN DAG! Tussen de activiteiten door is er alle ruimte om vragen te stellen aan het pedagogenteam en kantoorteam van Stichting De Ster.

Wil jij weten of een van onze kampen passend is voor je kind? Vind jouw kind het spannend om op kamp te gaan, maar lijkt kamp wel passend? Dat is helemaal niet gek. Laat hem of haar alvast kennismaken met ons. Dat helpt vaak al enorm om de spanning te laten zakken. Kom daarom zondag 11 maart samen met je kind naar de open dag! En natuurlijk zijn broertjes en zusjes ook van harte welkom.

Deze open dag vindt plaats in Amsterdam. Dit kan wat ver weg zijn, maar maak er een leuke dag van samen met je kind! Op loopafstand ligt bijvoorbeeld Knijn (bowlingbaan), het Mirandabad (zwembad) en Speeltuin en Kinderboerderij Amstelpark. Ga lekker pannenkoeken eten in de Maasstraat bij Ijsland Smaakmakers of neem tram 12 richting Museumplein en ga samen naar een museum! Genoeg leuks in de buurt!

Wanneer? Zondag 11 maart
Hoe laat? Van 15.00-17.00 uur