Winnaar truienactie bekend!

Eind vorig jaar bedachten onze betrokken vrijwilligers Ayla en Thijs een te gekke ontwerp-actie. We kregen diverse creatieve inzendingen binnen en de jury kon in beraad.

De winnaar is bekend!

Aangezien alle inzendingen supertof waren verdienen alle deelnemers in ieder geval honderd dikke vette stermomenten!⭐  Ze hebben het de jury erg lastig gemaakt, maar na heel wat wikken en wegen zijn Ayla en Thijs het toch eens geworden!

***tromgeroffel***

Gefeliciteerd Pleun!🎉

Wij vonden jouw magische ontwerp écht te gek en heel goed bij Stichting de Ster passen!

De MAGISCHE trui maar ook een Shinen t-shirt en een Chilltijd trainingsbroek zijn nú beschikbaar in onze webshop: https://www.stichtingdestertruienactie.nl/

Let op: de items zijn nog te bestellen tot en met vrijdag 22 februari dus wees er snel bij laughing

blank blank

blank

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Laat je inspireren door nog meer tips

5 vragen aan Laurens
5 vragen aan Aniek
Even voorstellen: Steven Pont
5 vragen aan
Brief van Jimmy
Stuur gepeste kind en pester samen op kamp

Vragen? Neem contact op, we staan je graag te woord.

Stichting De Ster wordt gesteund door: