Partners

Help met je bedrijf kinderen en jongeren in Nederland meer zelfvertrouwen te geven

Steun Stichting De Ster

Door een partnership aan te gaan met Stichting De Ster laat je als bedrijf zien dat je maatschappelijk ondernemen hoog in het vaandel hebt staan en samen met ons het verschil wil maken. Stichting De Ster gaat graag duurzame samenwerkingen aan om nóg meer kinderen en jongeren te helpen hun zelfvertrouwen en weerbaarheid te vergroten. Zo maken we samen het verschil en dragen wij bij aan een betere samenleving.

11 tot 28% van de Nederlandse kinderen onder de 17 jaar heeft last van milde psychosociale problemen. De Ster biedt laagdrempelige en preventieve hulpverlening met focus op plezier en positiviteit. De Ster geeft deze kinderen via deze weg een steun in de rug, zodat zij zich tot zelfredzame, positieve en sterke volwassenen kunnen ontwikkelen. Zo dragen wij bij aan een samenleving waar iedereen zichzelf kan zijn.

Meer dan 5.000 kinderen en jongeren zijn al geholpen.

Meer dan 350 actieve vrijwilligers.

blank

Kinderen en ouders waarderen De Ster met een 9,2!

blank

100% van de ouders en kinderen raadt ons aan.

blank

Onze kampen zijn significant effectief gebleken. (onderzocht door de UvA)

We zijn altijd op zoek naar duurzame, structurele samenwerkingen met bedrijven zodat we gezamenlijk nóg meer impact kunnen maken. Laat zien dat jij met jouw bedrijf ook gelooft in samenleving waarin iedereen het beste uit zichzelf haalt en maak samen met ons het verschil!

Meer weten? Wij denken graag met je mee. Neem contact op met Jeroen van der Wal via 020-4281230 of jeroen@stichtingdester.nl.
Laten we elkaar ontmoeten!

NB: Stichting De Ster is ANBI gecertificeerd. Giften zijn aftrekbaar van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Voor meer informatie: Belastingdienst ANBI

Partners

sponsor burgerweeshuis haarlem
Jeugd Vakantieloket
Stiching Elisa Mathilde Fonds
Stichting Hulp na Onderzoek
Stichting Zonnige Jeugd
Ars Donandi
kfhein fonds
Stichting Kinderfonds van Dusseldorp
Dioraphte
Stichting Weeshuis van Doopsgezinden
Fundatie van den Santheuvel, Sobbe
Stichting Kinderpostzegels
Fonds 1818
Ridderlijke Duitsche orde Balje van Utrecht
Aviom
Team Animation

Doneer en steun De Ster.

Via Geef.nl kunt u eenvoudig een bedrag naar eigen keuze doneren. Hartelijk dank!

Vragen? Neem contact op, we staan je graag te woord.

Stichting De Ster wordt gesteund door: