Ster- Trui Ontwerpwedstrijd 2020/2021

Lieve Start-, Ster-, Maankampers, Sterk-ID’ers en Stay Strongers, lieve ouder(s)/verzorger(s),

Wij hebben een ontzettend leuk nieuwtje!

Twee van onze betrokken vrijwilligers Ayla en Thijs zijn een te gekke ontwerp-actie gestart voor onze stichting. Wij stellen jullie trots op de hoogte van deze geweldig creatieve actie!
Wie kent onze ⭐ Shine Like a Star ⭐ trui niet?! ——->  Dit is JOUW KANS om er zelf een te ontwerpen!

Hoe werkt het?
✍🏾 Ontwerp mooie letters, verzin een toffe slogan, maak een mooie tekening of combineer dit allemaal en pak je stiften, verf of computer erbij! ✍🏻 Een enthousiaste jury kiest in januari het winnende ontwerp uit…Als je wint, mag jij het eerste exemplaar zelf drukken!

Stuur vóór 5 januari 2021 jouw ontwerp naar stichtingdestertruienactie@gmail.com 📨(kan ook heel gemakkelijk via de knop hieronder).
Je hebt dus lekker de hele kerstvakantie de tijd om te brainstormen, je ontwerpen te maken, te laten zien en de puntjes op de i te zetten.
En denk aan wat we altijd op kamp zeggen als iets niet meteen lukt: fouten maken mag! Misschien kun je een helpende gedachte bedenken, die je helpt om het nog een keer te proberen. 💪🏼

Wie mag er meedoen?
Iedereen mag meedoen! Jij zelf, je ouder(s), je opa, oma, tante, oom, neefje, nichtje, onze vrijwilligers, de buren, iedereen die graag zijn of haar eigen ontwerp op een vette Ster-trui ziet!

Hoe kun je bestellen?
De trui wordt verkocht in onze webshop die we in januari lanceren en de opbrengsten gaan naar Stichting De Ster! Met deze opbrengsten kunnen we een plekje bieden op onze kampen aan kinderen voor wie dit normaal niet financieel toegankelijk is en we kunnen zo ons online programma voor Stay Strongers (12-17 jaar) verder ontwikkelen.
We werken met een pre-order systeem, wat betekent dat we bij een minimum van 100 bestellingen pas gaan drukken en dat je dan ook pas betaalt.

Is er meer?
Er is meer! Naast de trui, waarvan het ontwerp dus nog bepaald wordt, hebben we ook een te gek T-shirt en een super comfi joggingbroek aan ons assortiment toegevoegd. Alles om je grote chill-tijd outfit compleet te maken!

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl

Scroll naar top