De Ster geeft gratis twee kerstvakantie activiteiten voor kinderen en jongeren weg!

Kerstvakantie activiteiten voor kinderen en jongeren.

Dinsdag 14 december is bekend gemaakt dat er een week extra kerstvakantie zal komen voor de kinderen op de basisschool. Bij De Ster hadden we liever gezien dat de scholen gewoon open zouden blijven in plaats van een week extra kerstvakantie want een week extra kerstvakantie vindt De Ster een slecht idee. Lees in ons vorige blog waarom!
Nu met de de harde lockdown geven wij gratis twee kerstvakantie activiteiten voor kinderen en jongeren weg.

Online cursus This is Me jongeren

De Ster heeft speciaal voor de jongeren de cursus “This is Me” ontwikkeld. Een online cursus waarbij jongeren kunnen leren hoe zij zichzelf kunnen gaan aanmoedigen om nieuwe dingen te proberen en een boost in hun zelfvertrouwen te krijgen. We starten met het zoeken naar de eigen motivatie; welke nieuwe dingen zou jezelf willen proberen? Daarna bieden wij in de cursus alle tools om jezelf aan te moedigen en te gaan vertrouwen op een positieve afloop van de nieuwe uitdaging. Kortom; een cursus waarbij je leert om meer zelfvertrouwen te krijgen en om je met een positieve blik de toekomst in te laten kijken!

Deze cursus kost normaal €99,- om te volgen maar bij aanmelding van de nieuwsbrief krijg je deze gratis!

Kerst Doe boekje kinderen

Speciaal voor de kinderen die nu een week extra vakantie hebben heeft De Ster het Doe boekje! Een opdrachten boekje niet alleen vol met leuke spelletjes maar ook met tips & tricks om thuis aan je zelfvertrouwen te werken!

Meld je aan voor de nieuwsbrief