Steun De Ster

Zodat wij kinderen en jongeren een steuntje in de rug kunnen blijven geven!

Je steunt de Ster door enthousiast over ons te vertellen aan iedereen die je kent en natuurlijk een positieve Google-review achter te laten. Maar je kunt ons ook steunen door een financiële bijdrage of jouw inzet!

De Ster is voor iedereen

Als organisatie werken we dagelijks hard aan de mentale weerbaarheid en gezondheid van kinderen en jongeren in Nederland. We proberen dit tegen zo laag mogelijke kosten te doen. Daarom is ons kamptarief al jaren hetzelfde (zelfs verlaagd in 2018) en we streven we ernaar om dit, ondanks inflatie en stijgende kosten zo te houden, zo te houden. Voor ouders/verzorgers die het financieel lastig hebben bieden we diverse tegemoetkomingsmogelijkheden.

Tijdelijke actie!

Nieuw! Een bekende van De Ster benaderde ons of wij in wilden vallen als Piet bij een Sinterklaasfeest. Een rondvraag bij onze vrijwilligers leerde dat er heel veel zijn die graag bijdragen aan een groots kinderfeest, dat past ons wel ;). Daarom hebben we een pietenpool opgezet. Heb je thuis óf op school nog (hulp)Pieten (of een (hulp)Sinterklaas) nodig? In ruil voor een donatie komen we naar je toe en strooien met complimenten én pepernoten.

Sponsorkliks!

Ja, zelfs tijdens het online shoppen kan je De Ster steunen. Ga via de link hieronder naar de webshop waar je iets wilde bestellen en dan krijgen wij een bepaald bedrag, zonder dat het je meer kost! Zowel Sponsorkliks als De Ster hebben geen inzage in je koopgedrag, dus doe je eindejaarsinkopen en help ons!

Kom naar ons benefietdiner!

Op 23 november organiseren wij ons eerste benefietdiner. Een fantastische avond voor mensen die de mentale gezondheid en weerbaarheid van kinderen en jongeren in Nederland een warm hart toedragen en daar samen met De Ster voor willen gaan staan.

Help met geld!

Je kan De Ster altijd financieel steunen door een donatie te doen. Alle kleine beetjes helpen! Wil je zakelijk doneren en bijvoorbeeld een betaalbevestiging of factuur ontvangen? Neem dan contact op met Josine via finance@stichtingdester.nl.

Help met tijd!

De Ster is altijd opzoek naar nieuwe vrijwilligers. Wil jij De Ster steunen met jouw tijd? Ga als vrijwilliger mee op een van onze kampen. Is een heel kamp niet haalbaar voor jou? Neem contact met ons op en dan kan je ons vast op andere manieren helpen!

Vragen?

Mail naar info@stichtingdester.nl of bel 085-2087870

Als eerste op de hoogte zijn?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Al meer dan 2.000 mensen gingen je voor! We spammen niet, beloofd 😉