Werken bij De Ster

Manusje van kampspullen

Wil jij graag vrijwillig betrokken zijn bij de Ster maar is meegaan op kamp geen optie? Ben je positief ingesteld, kun je goed ordenen en ben je flexibel inzetbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Ieder kamp moeten er heel veel materialen mee. Die staan grotendeels verzameld in onze opslag in Amsterdam Zuid Oost.  Na kamp moet alles nagekeken worden en aangevuld of vernieuwd. En weer klaargezet worden voor een volgend kamp. En natuurlijk moet alles ook naar onze kamplocaties gebracht worden en weer opgehaald. Omdat dit telkens veel tijd kost zoeken wij iemand die ons daarbij kan helpen.

Werkzaamheden o.a.

• Ordenen van alle materialen in onze opslag in Amsterdam Zuidoost.
  • Vervoer (heen en terug) met een (huur)bus naar kamplocaties.
  • Eventueel inkoop van kampmaterialen (altijd in overleg).
  • Vervoer van afval uit opslag naar afvalpunt.
Het werk zal natuurlijk altijd in overleg met ons  plaatsvinden. Ben je geïnteresseerd om ons hierbij een langere periode te helpen en wil je meer weten? Neem dan contact op met Josine Crolla via info@stichtingdester.nl of bel 085 – 208 78 80.
Kun je alleen met een deel van de werkzaamheden helpen, ook dan horen we dit graag!

En.. heb je nog tip voor ons waarbij wij jouw inzet ook zouden kunnen gebruiken? Laat het dan gerust weten!

Stagevacature WO Master psychologie / (ortho)pedagogiek

Start: februari/maart of september – Duur: 7 maanden, 24 uur per week

Wij zoeken een..
Ben je enthousiast, positief ingesteld, flexibel en een echte doorzetter en zie je het als een uitdaging om als stagiaire jouw bijdrage te leveren op pedagogisch gebied binnen een jonge leuke organisatie, dan zijn wij op zoek naar jou.

Werkzaamheden

• Telefonische screenings
    Afname van psychologische vragenlijsten voor/na deelname van een kind aan het kamp
  • Intakegesprekken met ouders en kinderen bijwonen en voeren.
  • Deelname aan het pedagogisch overleg naar aanleiding van de intake
  • Helpen bij de uitvoering van de pedagogische programma’s tijdens de kampen
  • Individueel begeleiden van kinderen op kamp
  • Sova trainingen geven op kamp onder begeleiding van een ervaren psycholoog/pedagoog
  • Helpen bij de nazorg na het kamp in de vorm van advies
  • Training geven op middelbare scholen

Dit wil jij toch ook!? –>

Arbeidsvoorwaarden

Vanaf februari hebben we een stageplek beschikbaar. De stage zal zijn van februari t/m september, 3 dagen per week. Naast de normale stageweken mag je ook mee op onze te gekke kampweken! Deze vinden plaats in de schoolvakanties (voor de data van de kampweken zie www.stichtingdester.nl). Het is binnen deze stage niet mogelijk je BAPD te halen.

Aanvullende informatie
Wil je meer weten? Bel ons op 085 – 208 78 80. Vragen over de stage kan je mailen naar Rosan Klieverik  – rosan@stichtingdester.nl. Sollicitaties (motivatiebrief en cv) kunnen worden gemaild naar Rosan o.v.v. Sollicitatie Stageplek orthopedagogiek/psychologie.

Bekijk hieronder de sfeerbeelden van onze kampen!

Hier wil jij toch ook bij zijn!?

OP KAMP

Ga mee op kamp! Voor kinderen tussen de 7 en 17 jaar hebben wij in de mei- zomer- en herfstvakantie verschillende kampen!

blank

OP SCHOOL

Leren over weerbaarheid, zelfvertrouwen & emoties, maar dan in de klas? Lees hier meer informatie over onze Stertraining.

blank

THUIS

Thuis werken aan jouw zelfvertrouwen? Voor jongeren hebben wij een online cursus welke jij gewoon thuis kan volgen!