'Vriendschappen

Supervette vakantiekampen
voor kinderen en jongeren
van 7 tot 23 jaar!

Wil jij met ons mee op kamp?

Ben jij op zoek naar een supertof vakantiekamp, waarbij je ook nog veel leert? Dan is dit echt iets voor jou!

• Ben je wel eens onzeker?
  • Vind jij het lastig om nieuwe vrienden te maken of om ze te behouden?
  • Ben jij heel snel verdrietig of boos en heb je hier last van?
  • Of wil je juist beter voor jezelf leren opkomen?

Ga dan met ons mee op kamp! Op onze vakantiekampen maken we vooral heel veel lol en we helpen je met lastige situaties om te gaan.

Hoe ziet kamp er ongeveer uit?
Je gaat met maximaal 30 andere kinderen/jongeren en 18 begeleiders een onvergetelijke week tegemoet.

Op de Bonte Avond kun je laten zien wat voor talenten je in huis hebt en tijdens Corfeesten dans en feest je er in de keuken op los! Er is chilltijd voor als je lekker wilt voetballen of juist even helemaal niets wilt doen. Naast alle activiteiten werk je op kamp aan je eigen opgestelde doelen. Je oefent er veel mee. Omdat je allemaal een doel op kamp hebt kun je elkaar ook helpen. Dat is vaak heel fijn! Je krijgt je eigen begeleider. Dit is jouw mentor die je helpt met de dingen die jij wilt leren. Kortom: op kamp gaan betekent een te gekke en gezellige week beleven, waarin je stiekem heel veel dingen leert!

Er zijn 6 soorten kampen voor verschillende leeftijden

Kijk hieronder over onze kampen!

Club

Tijdens kamp bespreken we met elkaar allerlei lastige situaties. Je leert hoe je hiermee omgaat. Je vertelt wat je moeilijk vindt en anderen doen dat ook. Het is fijn te horen dat anderen met dezelfde problemen worstelen.

Spel

Je doet samen met de anderen toffe spellen, waar je stiekem ook wat van leert. Zo maak je plezier terwijl je aan je doelen werkt. Handig en leuk!

Theater

Op alle kampen is er ruimte voor theater. Verkleden, rollenspelen en oefenen met lastige situaties. Vind je dit spannend? Geen zorgen, je bent niet de enige! Wij zijn er om je te helpen.

Mentormoment

Je krijgt een eigen mentor. Samen met 1 of 2 andere kinderen zit je in een mentorgroep. Met hen werk je dagelijks aan je persoonlijke doel. Je geeft elkaar tips en oefent in rollenspelen. Zo leer je veel van elkaar, maar ook mét elkaar. Hartstikke gezellig.

Plezier

We maken veel lol op onze kampen. Kijk maar naar de foto’s en filmpjes om daar een goed beeld van te krijgen. We hebben deze foto’s en filmpjes ook online gezet zodat jij beter kunt bepalen of kamp iets voor jou is.

Vrienden

Vind je het spannend dat je nog niemand kent? Dat vinden anderen ook! We oefenen samen met nieuwe vrienden maken. En we kijken hoe je vrienden ‘houdt’, want dat is soms best moeilijk.

Hoe vonden anderen het op kamp?

Welke kampen zijn er?

Startkamp

7 tot 9 jaar

Maankamp

9 tot 13 jaar

Stay Strong

13 tot 16 jaar

Sterkamp

8 tot 13 jaar

Sterk ID

11 tot 13 jaar

StarTrek

17 tot 23 jaar

Wil jij met ons een kussengevecht houden?

Vraag je ouders je in te schrijven!

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl