- NIEUWSBERICHT -

Vanwege de laatste voorzorgsmaatregelen m.b.t. het indammen van het corona- virus hebben wij voor de veiligheid van de kinderen, jongeren en onze vrijwilligers helaas moeten beslissen om alle kampen in de meivakantie te moeten uitstellen naar een geschikter moment.

Wij balen hier natuurlijk enorm van, maar doen er alles aan om zoveel mogelijk kinderen en jongeren alsnog de week van hun leven te geven.

Hoewel het nog onduidelijk is hoe lang de huidige situatie voortduurt, gaan wij ervan uit dat de thans geldende voorzorgsmaatregelen na 6 april weer langzaam zullen worden afgebouwd. We hopen en vertrouwen erop dat de zomer- en herfstkampen volgens de oorspronkelijke planning door kunnen gaan.

Indien u uw kind al heeft ingeschreven voor de meivakantie, neemt één van onze collega’s zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om te kijken of één van onze andere kampen deze zomer of herfst een optie voor uw kind zou kunnen zijn óf dat we iets anders voor u kunnen betekenen op dit moment.

Op naar een fantastische vakantieweek voor zoveel mogelijk kinderen en jongeren!

Met vriendelijke groet,

Ulrike Insam
Adjunct Directeur & Hoofd Pedagogiek

Wat Sterkamp voor je kind kan betekenen

Sterkamp is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen die op de basisschool zitten. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten, gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op Sterkamp bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die Sterkamp biedt, krijgen kinderen de ruimte om te experimenteren met oplossingen, om te leren en om te groeien.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert kindervakanties waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat Sterkamp en de andere kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl