2. Nieuws
  3. Corona update | 2 april 2020

– CORONA UPDATE –

Zoals te lezen in ons vorige nieuwsbericht, hebben wij vanwege de richtlijnen rondom het corona- virus moeten besluiten om de kampen in de meivakantie niet door te laten gaan en door te schuiven naar een geschikter moment. Uiteraard gaat de veiligheid en gezondheid van de kinderen, jongeren en onze vrijwilligers voor alles.

Net als vele andere organisaties in Nederland is Stichting De Ster getroffen door de genomen maatregelen. Desondanks zijn wij vol positiviteit en bezig met de voorbereidingen voor de vakantiekampen in de zomervakantie. Ons doel is om zoveel mogelijk kinderen en jongeren, juist nu, een steun in de rug te bieden als het gaat om zelfvertrouwen en weerbaarheid. Iets dat we al 15 jaar met grote passie doen.
Twee van de vier kampen die in de meivakantie zouden plaatsvinden, zijn inmiddels verplaatst naar de zomervakantie. Alle details hierover vindt u hier.

Indien de zomerkampen doorgang mogen vinden, zullen wij er als Stichting De Ster alles aan doen om de richtlijnen vanuit de overheid en het RIVM op te volgen. Welke dat zijn, zullen wij indien relevant, in updates op onze website bijhouden.

Momenteel staat onze social media (en website) bol van blogs, tips & tricks, leuke challenges voor thuis (voor ouders en kinderen!), oproepjes en positiviteit. Zo zorgen we er toch voor dat onze Stichting De Ster- vibes bij jullie in de woonkamer rondvliegen! We vinden het enorm leuk als jullie ons volgen via Instagram, Facebook en LinkedIn.

Als u vragen hebt, schroom dan niet te bellen (020-4281230) of te mailen naar info@stichtingdester.nl.

Met vriendelijke groet,
Ulrike Insam