Op tv

De afgelopen jaren zijn er meerdere filmploegen van verschillende programma’s bij ons op kamp gekomen. Zie hieronder een compilatie hiervan.

De Ster is sinds haar oprichting verschillende malen in de media geweest.

Een klein overzicht van onze aanwezigheid in de media.

Jeugdjournaal van 2005 tot 2017

Het Jeugdjournaal kwam bij De Ster langs om onze psycholoog Merel vragen te stellen over kinderkampen.

Jeugdjournaal

Het SterkID kamp voor kids die naar de brugklas gaan, kreeg bezoek van het jeugdjournaal afgelopen zomer (2016). Het Jeugdjournaal liet de kinderen zelf vertellen waarom ze mee op kamp gingen.

Bekijk HIER het item

RTL Late Night

YouTuber Rutger Vink alias Furtjuh, bezocht Stay Strong kamp en vertelde erover in RTL Late Night samen met Simone, deelneemster aan de kampen van De Ster. Rutger Vink bezocht Stay Strong kamp deze zomer om samen met kinderen een film te maken over het thema buitensluiten. Kinderen van 13 t/m 17 jaar gaan mee op Stay Strong kamp om te werken aan hun zelfvertrouwen. In het dagelijks leven ervaren deze kinderen aan den lijve wat het is om buitengesloten te worden of ze doen er zelf aan mee. Hulpmiddel op kamp is het maken van een eigen film over het thema ‘buitensluiten’. Ze krijgen les in o.a. script schrijven en acteren. Rutger Vink kwam een dag langs om de kinderen te helpen bij het maken van de film en te praten over onzekerheid, cyberpesten en over buitensluiten in het algemeen.

Bekijk het YouTube filmpje met het item van De Ster en Rutger tijdens RTL Late Night.

Hart van Nederland

Wat Sterkamp voor je kind kan betekenen

Sterkamp is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen die op de basisschool zitten. In een week vol verrassingen en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op Sterkamp bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die Sterkamp biedt, krijgen kinderen de ruimte om te experimenteren met oplossingen, te leren en te groeien.

De Ster is al 10 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert kindervakanties waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster, is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat Sterkamp en de andere kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl