Steun De Ster

Zodat wij kinderen en jongeren een steuntje in de rug kunnen blijven geven!

Doneer en steun De Ster!

De Ster is er voor kinderen en jongeren die net dat beetje extra zelfvertrouwen kunnen gebruiken. Hiervoor zet onze vrijwilligersgroep en het kantoorteam zich met hart en ziel in! Door de corona-crisis konden een aantal kampen niet doorgaan. Dit was een flinke tegenvaller.

Wij zijn doorgaans afhankelijk van fondsen, die ons steunen met een structurele bijdrage voor de kampen, extra materialen of extra projecten die niet uit de reguliere gelden kunnen worden gefinancierd. Bij De Ster staan de kampen en alles wat daaromheen nodig is, zoals het pedagogische programma, de materialen en de mensen, centraal. Soms is daarbij wat meer financiële ruimte wenselijk. Denk hierbij aan kortingsplekken voor kinderen waarvan de ouders dit lastig bij elkaar kunnen krijgen of de ontwikkeling van nieuwe kampprogramma’s.

Uw bijdrage is van harte welkom!

Wilt u De Ster hierin steunen? Dat kan met een donatie. De Ster is op dit moment bezig met een crowdfundingsactie waarmee we hopen om verschillende doelen te behalen! Je kan hieronder meer lezen over deze doelen. Het bedrag dat u wilt doneren kunt u naar eigen keuze invullen. Dat waarderen wij enorm! Hartelijk dank!

Onze crowdfunding doelen

Doel 1: Duurzame vlaggetjes (GEHAALD!)
Doel 2: Muziekboxen

Doel 3: Gratis kamp plekken kunnen aanbieden

Het ingezamelde geld willen we voor verschillende mooie doelen gebruiken!

1. Ons eerste doel is om de kampen van Stichting De Ster nog duurzamer te maken met katoenen vlaggetjes! Vlaggetjes maken van elke locatie een echte een Sterkamp locatie. De Ster wil kinderen en jongeren helpen aan een toekomst vol zelfvertrouwen en ook bijdragen aan een gezonde aarde in de toekomst.

2. Het volgende doel zijn muziekboxen. Op de kampen van Stichting De Ster doen we niet aan corvee, maar aan corfeest! Als de muziek aanstaat wordt er naast afgewassen ook gedanst! En als de muziek uitgaat mag er met sop gegooid worden! Er wordt door een echte jury goed opgelet tijdens dit corfeesten, op 4 punten vallen punten te verdienen. Namelijk op de 4 S’en. Schoonheid, Snelheid, Samenwerken en FeeSSStniveau. Voor die laatste S, FeeSt hebben we natuurlijk goede muziek boxen nodig!

3. Als laatste zouden we graag geld in willen zamelen voor de kinderen die heel graag mee willen op kamp, maar het niet kunnen betalen. Zij verdienen ook een zelfvertrouwen boost mogelijk gemaakt door Stichting De Ster.

Bekijk hieronder de sfeerbeelden van onze kampen!

‘Hoe sta ik sterk?
Hoe stap ik op anderen af?’​

Stichting De Ster wordt gesteund door: