Ster(k)verhaal Joyce

Toen het kamp begon was Pim een kleine, verlegen jongen. Met hangende schouders en grote ogen keek hij naar de andere kinderen. De eerste maaltijd at hij luisterend naar de gesprekken van anderen. Pim droomde van voor de groep staan en echte vrienden maken. Hij wilde wel, maar wist niet hoe. ​In het mentormoment maakte Pim een plan. Hij oefende met op anderen afstappen en spreken voor de groep. Kleine, gemakkelijke stapjes werden al snel gevolgd door grote, spannende stappen. Pim deed het allemaal, binnen en buiten het mentormoment. Elke stap deed het vertrouwen in zijn eigen kunnen groeien. Elke stap vierde hij vol trots met mij, zijn mentor. Op de laatste avond stond hij daar. Ogenschijnlijk twee koppen groter dan vijf dagen geleden. Met zijn twee beste kampvrienden aan zijn zij, presenteerde hij de bonte avond. Met een lach van oor tot oor en twinkelingen in zijn ogen had hij het publiek op zijn hand. Pim vond het meeste plezier in het moeilijkste wat hij ooit had gedaan. Dit is mijn STER(K)VERHAAL; ik heb bijgedragen aan de succeservaring van Pim!​

Wat Sterkamp voor je kind kan betekenen

Sterkamp is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen die op de basisschool zitten. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten, gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op Sterkamp bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die Sterkamp biedt, krijgen kinderen de ruimte om te experimenteren met oplossingen, om te leren en om te groeien.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert kindervakanties waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat Sterkamp en de andere kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl