Steun De Ster

Zodat wij kinderen en jongeren het benodigde steuntje in de rug kunnen blijven geven!

De Ster is er voor kinderen en jongeren die net dat beetje extra zelfvertrouwen kunnen gebruiken. Hiervoor zet onze vrijwilligersgroep en het kantoorteam zich met hart en ziel in! Door de corona-crisis konden onze meikampen niet doorgaan. Dit was een flinke tegenvaller.

Wij zijn doorgaans afhankelijk van fondsen, die ons steunen met een structurele bijdrage voor de kampen, extra materialen of extra projecten die niet uit de reguliere gelden kunnen worden gefinancierd. Bij De Ster staan de kampen en alles wat daaromheen nodig is, zoals het pedagogische programma, de materialen en de mensen, centraal. Soms is daarbij wat meer financiële ruimte wenselijk. Denk hierbij aan kortingsplekken voor kinderen waarvan de ouders dit lastig bij elkaar kunnen krijgen of de ontwikkeling van nieuwe kampprogramma’s.

Uw bijdrage is van harte welkom!
Wilt u De Ster hierin steunen? Dat kan met een donatie. Het bedrag dat u wilt doneren kunt u naar eigen keuze invullen. Dat waarderen wij enorm! Hartelijk dank!

Doneer en steun De Ster

Via Geef.nl kunt u eenvoudig een bedrag naar eigen keuze doneren. Hartelijk dank!

Heeft u vragen? Neem dan contact op met het kantoor via 020- 4281230 of info@stichtingdester.nl.