Jouw kind zelfverzekerd en weerbaar?

De Ster is expert op het gebied van zelfvertrouwen.
Benieuwd hoe De Ster jou kan helpen?

OP KAMP

Ga mee op kamp! Voor kinderen tussen de 7 en 17 jaar hebben wij in de mei- zomer- en herfstvakantie kampen!

OP SCHOOL

Leren over weerbaarheid, zelfvertrouwen & emoties in de klas? Lees hier meer over onze Stertraining

THUIS

Thuis werken aan jouw zelfvertrouwen? Voor jongeren hebben wij een online cursus die jij thuis kan volgen!

Is jouw kind onzeker?

kinderen geholpen

procent v/d ouders raadt ons aan

actieve vrijwilligers

Hoe werkt De Ster?

De Ster is dé expert als je op zoek bent naar een steuntje in de rug bij zelfvertrouwen en weerbaarheid. Op basis van onze wetenschappelijk bewezen methode die echt impact maakt, maar ook echt leuk is, ontwikkelen wij interventies, tools en initiatieven waarin positiviteit en plezier centraal staan. Onze middelen zijn een actuele aanvulling op onderwijs en maatschappij en dragen bij aan een wereld waarin jezelf zijn en continue werken aan je mentale gezondheid de norm is.

Structuur

Bij De Ster zorgen we altijd voor veel structuur. Als je weet waar je aan toe bent en wat er gaat gebeuren creëert dit een gevoel van veiligheid en ontspanning. Cruciaal als je jezelf kwetsbaar wilt opstellen of wilt oefenen met nieuw gedrag.

Experimenteren

Experimenteren met nieuwe dingen is super spannend! Op iemand afstappen die je nog niet kent, op een podium gaan staan of nee zeggen? Wij geloven dat met voldoende structuur, positiviteit en plezier deze spannende stap net iets minder spannend wordt. Zodat er een zachte landing is als het niet direct perfect gaat maar bovendien een feestje gevierd wordt bij elke succeservaring!

Positiviteit

We benaderen alles met positiviteit en focussen op dat wat al wel lukt in plaats van op wat nog niet lukt. En dat doen we met enorm veel enthousiasme, energie en complimenten, zodat we zeker weten dat de eerste stap naar zelfvertrouwen is gezet.

Plezier

Leren is een serieuze zaak, dat snappen wij ook wel! Maar als je plezier hebt leer je makkelijker, dat is een feit. Daarom gooien we overal een flinke dosis beleving en lol bovenop!

Bekend van onder andere

Onze laatste blogs

Sterrendiner

De Ster presenteert HET STERRENDINER* *Aanmeldingen gesloten. Donderdag 23 nov - 18:00 - Kruisdwarsstraat 2, UtrechtHet Sterrendiner is een...

Als eerste op de hoogte zijn?

Al meer dan 2.000 mensen gingen je voor! We spammen niet, beloofd 😉