Crowdfunding!

Help De Ster geld inzamelen!

Vind hier de instastories die jij kan delen!

Onze crowdfunding doelen

Doel 1: Duurzame vlaggetjes (GEHAALD!)
Doel 2: Muziekboxen

Doel 3: Gratis plekken op kamp kunnen aanbieden

Dit jaar is De Ster begonnen met een mooi initiatief: #stercrowdfundingactie Je zou ons enorm helpen door bijvoorbeeld onderstaande stories te downloaden (door er op te klikken) en ze te delen! De eerste is slechts een plaatje, de twee ernaast korte video's. Maak er ook gerust je eigen kunstwerk van, tag ons vooral zodat wij jullie creaties kunnen bekijken!

P.S. Vergeet niet om de link naar onze donatiepagina hierbij te zetten:

Het ingezamelde geld willen we voor verschillende mooie doelen gebruiken!

1. Ons eerste doel is om de kampen van Stichting De Ster nog duurzamer te maken met katoenen vlaggetjes! Vlaggetjes maken van elke locatie een echte een Sterkamp locatie. De Ster wil kinderen en jongeren helpen aan een toekomst vol zelfvertrouwen en ook bijdragen aan een gezonde aarde in de toekomst.

2. Het volgende doel zijn muziekboxen. Op de kampen van Stichting De Ster doen we niet aan corvee, maar aan corfeest! Als de muziek aanstaat wordt er naast afgewassen ook gedanst! En als de muziek uitgaat mag er met sop gegooid worden! Er wordt door een echte jury goed opgelet tijdens dit corfeesten, op 4 punten vallen punten te verdienen. Namelijk op de 4 S'en. Schoonheid, Snelheid, Samenwerken en FeeSSStniveau. Voor die laatste S, FeeSt hebben we natuurlijk goede muziek boxen nodig!

3. Als laatste zouden we graag geld in willen zamelen voor de kinderen die heel graag mee willen op kamp, maar het niet kunnen betalen. Zij verdienen ook een zelfvertrouwen boost mogelijk gemaakt door Stichting De Ster.