-HERFSTKAMPEN UPDATE -

Beste ouder(s)/verzorger(s), beste vrijwilligers,

Goed nieuws: we hebben groen licht vanuit de gemeenten en veiligheidsregio waar Startkamp 5, Sterkamp 90 en Stay Strong 38 gaan plaatsvinden!

Onze kampen en activiteiten vallen onder de uitzondering op de regel over het maximaal aantal personen zoals omschreven in de noodverordeningenDat betekent dat onze kampen – vanuit de huidige situatie – door kunnen gaan.

Wij zijn ontzettend blij met dit nieuws en gaan door met alle voorbereidingen om de kinderen en jongeren een onvergetelijke en impactvolle week te bezorgen!

Tot op kamp!

Groetjes,
kantoorteam Stichting De Ster!

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl