STERPOLI 2.0 - online coaching

Nu de eerste kampen van dit jaar pas in de zomervakantie zullen plaatsvinden, bieden wij online coaching aan om deze tijd te overbruggen!

Mochten jullie momenteel ergens tegenaan lopen en vinden jullie het fijn als wij hierover meedenken? Of vindt jouw kind het fijn om met iemand te kunnen praten over lastige situaties?

We bieden zowel e-coaching via de mail aan als telefonische- of Skype gesprekken (beperkt aantal gesprekken) met één van onze pedagogen, waarin wij met je meedenken en je/jullie alvast tips en trucs kunnen bieden. Dit alles natuurlijk via onze Ster-methode, waardoor jullie thuis al aan de slag kunnen en jouw kind alvast een klein zetje in de goede richting krijgt.

Kosten bedragen €25,- (inclusief BTW) voor e-coaching via de mail en €45,- voor een telefonische/ beeldbel afspraak.

Mail naar rosanne@stichtingdester.nl voor vragen of meer informatie!

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl