Ouderworkshop

Wat zijn kinderen toch leuk! Ze zijn je kostbaarste bezit, je houdt onvoorwaardelijk van ze en kan ze niet meer wegdenken uit je leven!

Maar dat opvoeden niet altijd even makkelijk is weten wij ook maar al te goed… Vaak krijgen wij dan ook de vraag van ouders of wij ook hen handvatten kunnen bieden ter ondersteuning van de ontwikkeling van hun kind.
Vragen als ‘Hoe geef ik mijn kind zelfvertrouwen mee? Hoe ondersteun ik mijn kind het beste in zijn ontwikkeling? Hoe zorg ik voor minder conflicten? Welke technieken gebruiken jullie die ik thuis ook zou kunnen toepassen?’

Speciaal voor al deze ouders, die graag praktische tips en makkelijk toepasbare tricks over het onderwerp opvoeden willen krijgen, hebben wij een ouderworkshop ontwikkeld!

De Ster Ouderworkshop, die op 11 februari plaats zal vinden, geeft inzicht in jouw rol als ouder; we gaan aan de slag met dezelfde aanpak en theorieën als de kinderen op kamp aangeboden krijgen. Echter is het nu aan jou als ouder om deze op te pakken. Na de workshop ga je bepakt met nieuwe inzichten over jezelf, tips en tricks en zin in opvoeden weer naar huis.

De workshop is actief en praktisch van aard. Er is voldoende ruimte voor eigen bijdragen en vragen. De positiviteit en laagdrempeligheid van onze kampen zal je deze middag zelf kunnen ervaren, zodat je jouw kind in de thuissituatie zo goed mogelijk kunt begeleiden en motiveren!

Wij hebben er super veel zin in!

Algemene informatie:
Voor wie: De workshop is voor ouders met kinderen in de basisschoolleeftijd. Kind hoeft niet op kamp mee te zijn geweest.
Inhoud: Een avondprogramma + een maand lang elke week een mail met tips, terugblikken of extra handvatten.
Aantal deelnemers: 8-12 personen
Datum: 11 februari, 19.00-22.00 uur
Locatie: Stichting De Ster, Baroniestraat 17 te Amsterdam Kosten : €50,-, als beide ouders komen €75,-Aanmelden:Uiterlijk 8 februari  via deze link: https://forms.gle/H8C1dVnUKsMdZMZQ8

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl