De STERPOLI 2.0 is er voor jou!

De leukste coaches helpen jou met lastige situaties!

Wist je dat…
je bij ons ook online gecoacht kunt worden, helemaal in Stichting de Ster stijl? Heb je lastige situaties waarbij je het fijn vindt om tips te krijgen, zoals pestsituaties, onzekerheid of een mega vol hoofd? Of wil je gewoon je verhaal even kwijt bij iemand anders dan je ouders? Dat kan!
Bij ons in de Sterpoli zitten de leukste coaches voor je klaar om je hiermee te helpen! Je kunt een afspraak maken met de Sterpoli, waarna we samen gaan kijken waar je behoefte aan hebt.
Mail naar rosanne@stichtingdester.nl als je meer informatie wilt of als je vragen hebt (over de kosten*, zie onder foto)! Je kunt ons ook via Social Media DM’en.
De Sterpoli is er voor jou!

Wat een kamp van De Ster voor je kind kan betekenen

Een kamp van Stichting De Ster is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen en jongeren. Er zijn zes verschillende kampen, voor diverse leeftijdsgroepen en met diverse thema’s. In een week vol positiviteit en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op onze kampen bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die een kamp van De Ster biedt, krijgen kinderen en jongeren de ruimte om te experimenteren met oplossingen en nieuw gedrag. Tijdens deze week leren en groeien ze.

Stichting De Ster is al 15 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert vakantiekampen waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat de unieke kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl