Vergoedingen zorgverzekeraars 2020

De VERGOEDINGEN van de ZORGVERZEKERAARS voor 2020 zijn bekend! Een handig overzicht om te zien waar je de beste vergoeding krijgt voor onze kampen, want tot 31 december kun je overstappen naar een beter passende zorgverzekeraar

Wat Sterkamp voor je kind kan betekenen

Sterkamp is een onvergetelijke vakantieweek voor kinderen die op de basisschool zitten. In een week vol verrassingen en leuke activiteiten gaan zij aan de slag met thema’s als zelfvertrouwen en vrienden maken. Voor pesten en gepest worden is op Sterkamp bijzonder veel aandacht. Door de persoonlijke begeleiding en de positieve en veilige omgeving die Sterkamp biedt, krijgen kinderen de ruimte om te experimenteren met oplossingen, te leren en te groeien.

De Ster is al 10 jaar expert op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling en organiseert kindervakanties waar leren en plezier maken hand in hand gaan. De unieke aanpak van De Ster, is wetenschappelijk bewezen effectief en vooral ontzettend leuk.

Ontdek hier wat Sterkamp en de andere kampen van De Ster nog meer voor je kind kunnen betekenen.

Vragen? Neem contact met ons op via 020-4281230 of info@stichtingdester.nl